+420 608 708 530
info@kamna-ignis.cz
0 Ks - 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!
MENU
E-Shop
Krbová kamna
Klasická krbová kamna
Kamna s výměníkem
Akumulační kamna
Kachlová kamna
Sporák na tuhá paliva
Sporák s výměníkem
Sporák suchý
Kotel na tuhá paliva
Kotel na uhlí
Ostatní
Příslušenství ke krbovým kamnům
Náhradní díly ke krbovým kamnům
Krbová kamna a krby
Typ krbových kamen
Krbová kamna
Kamna s výměníkem
Akumulační krbová kamna
Kachlová krbová kamna
Kamna do kuchyně
Kamna na uhlí
Plynová krbová kamna
Kanadská krbová kamna
Typy Krbů
Teplovzdušné krby
Krby s výměníkem
Plynový krb
Akumulační
Zahradní krby
Typy Příslušenství
Krbové nářadí
Komíny
Grily
Grilovací nářadí
Palivové dřevo
Litinové nádobí
Automatická regulace
Kamna podle vzhledu
Tradiční kamna
Moderní kamna
Rohová kamna a krby
Průhledová kamna
Kamenné krby a kamna
Kachlová kamna
Značky
ABX
Nordica
Regency
Heta
Aduro
Leda
Služby
Poradenství
Jak vybrat krbová kamna
Jak instalovat kamna
Jaký výkon vybrat?
Na co dát pozor
Slovíčka pro kamna
Časté dotazy
Jak topit
Prodej kamen
Stavba krbů
3D návrhy
Revize
Kominík
Instalatér
Galerie
Blog
Doporučené
Novinky
Recenze
Tipy a Triky
Z firmy
Firma
O Ignis
Hodnocení zákazníků
Ke stažení
Partneři
Pro partnery
Souhrn podmínek
Sekce pro zákazníky
Kontakt
Reklamace zboží
Reklamace zboží
Pro zákazníky
Vrácení a Reklamace
Poškozené zboží
Reklamace
Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených výrobců. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.
Jak postupovat?
Kontaktujte nás nebo svou reklamaci napište zde v
reklamačním formuláři
Po posouzení vašeho problému vás budeme kontaktovat.
Bude následovat náprava reklamace
Oprava
U zařízení jako jsou krbová kamna je pravděpodobnější lehká závada než ta, která je neopravitelná.
V případě lehké závady nás prosím kontaktujte a sjednáme nápravu
Vyjímky pro části krbových kamen
Výrobci uvadí vyjímku na části krbových kamen podrobněji v záručním listu.
Nejčastěší vyjímka je vyzdívka topeniště krbových kamen
Vyjímka se často týká i skla krbových kamen.
Vyjímky uvedené v záručním listu bohužel reklamovat nelze.
Výměna zboží
U zboží poškození většího rozsahu které má vliv na funkci nebo je neopravitelné, vám zašleme po doručení reklamovaného zboží obratem nové.
Průběh reklamace
Posouzení závady, zda-li nedošlo k přetápění.
Po schválení nároku na reklamaci objednáme svoz na vaši adresu.
Po doručení reklamovaného zboží zasíláme nové.
Často kladené dotazy.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (firma), reklamaci vyřídíme v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
Jaké dokumenty je potřeba přiložit?
Nezapomeňte si připravit dokument (fakturu, záruční list), který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Musí výrobek být zabalen v originálním obalu?
Nemusí, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek přepravní společností, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.
Kdy mi budou vráceny peníze?
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na náš sklad. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Potřebujete poradit?
+420 608 708 530
Po - Pá 8:00 - 20:00, So - Ne 10:00 - 18:00
Rozumím
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.
Pro více informací
klikněte zde