Reklamace zboží

Reklamace

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených výrobců. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Jak postupovat?

  • Kontaktujte nás nebo svou reklamaci napište zde v reklamačním formuláři
  • Po posouzení vašeho problému vás budeme kontaktovat.
  • Bude následovat náprava reklamace
  • Oprava


    U zařízení jako jsou krbová kamna je pravděpodobnější lehká závada než ta, která je neopravitelná.
    V případě lehké závady nás prosím kontaktujte a sjednáme nápravu

    Vyjímky pro části krbových kamen

  • Výrobci uvadí vyjímku na části krbových kamen podrobněji v záručním listu.
  • Nejčastěší vyjímka je vyzdívka topeniště krbových kamen
  • Vyjímka se často týká i skla krbových kamen.
  • Vyjímky uvedené v záručním listu bohužel reklamovat nelze.

  • Výměna zboží


    U zboží poškození většího rozsahu které má vliv na funkci nebo je neopravitelné, vám zašleme po doručení reklamovaného zboží obratem nové.

    Průběh reklamace

  • Posouzení závady, zda-li nedošlo k přetápění.
  • Po schválení nároku na reklamaci objednáme svoz na vaši adresu.
  • Po doručení reklamovaného zboží zasíláme nové.

  • Často kladené dotazy.

    Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

    Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
    V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (firma), reklamaci vyřídíme v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody

    Jaké dokumenty je potřeba přiložit?

    Nezapomeňte si připravit dokument (fakturu, záruční list), který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

    Musí výrobek být zabalen v originálním obalu?

    Nemusí, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
    Pokud výrobek přepravní společností, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.

    Kdy mi budou vráceny peníze?

    Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na náš sklad. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

    Potřebujete poradit?

    +420 608 708 530

    Po - Pá 8:00 - 20:00, So - Ne 10:00 - 18:00