Reklamace zboží
Reklamace
Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených výrobců. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.Jak postupovat?
Oprava
U zařízení jako jsou krbová kamna je pravděpodobnější lehká závada než ta, která je neopravitelná.
V případě lehké závady nás prosím kontaktujte a sjednáme nápravu
Vyjímky pro části krbových kamen
Výměna zboží
U zboží poškození většího rozsahu které má vliv na funkci nebo je neopravitelné, vám zašleme po doručení reklamovaného zboží obratem nové.
Průběh reklamace
Často kladené dotazy.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (firma), reklamaci vyřídíme v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (firma), reklamaci vyřídíme v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
Jaké dokumenty je potřeba přiložit?
Nezapomeňte si připravit dokument (fakturu, záruční list), který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Musí výrobek být zabalen v originálním obalu?
Nemusí, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek přepravní společností, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.
Pokud výrobek přepravní společností, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.
Kdy mi budou vráceny peníze?
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na náš sklad. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.