Souhrn obchodních podmínek
Úplné znění podmínek naleznete zde
1. Adresy, kontakt
Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Jakub Zerzáň, který zde působí jako prodejce veškerého nabízeného zboží, zajišťuje jeho prodej, záruční servis a náhradní díly. Pozáruční servis zajišťuje výrobce/dovozce dle záručního listu. Naše adresa: Zd. Nejedlého 1558/13, 692 01 Mikulov, tel.: 608 708 530, e-mail: info@kamna-ignis.cz, IČ 02273802, DIČ CZ9312244095, nejsme plátci DPH.
2. Způsob platby
Platbu za zboží vyžadujeme předem (bankovním převodem) nebo platbu v hotovosti při předání objednaného zboží (dobírkou). Při platbě v hotovosti předáváte peníze (kupní cenu) přepravci, ten Vám předá stvrzenku o zaplacení. Prodej na splátky možný není.
3. Doprava
Dodání probíhá na adresu a číslo popisné, udané zákazníkem. Zboží
rozvážíme prostřednictvím rozvážkové služby, která používá automobily s
jedním řidičem, v případě těžších zásilek i se zvedací plošinou (čelem) a
paletovým vozíkem. Není povinností řidiče stěhovat zásilky do bytů,
pokud se obě strany nedohodnou jinak. Objednané zboží rozvážíme po území
České republiky. Na Slovensko dodáváme pouze po telefonickém kontaktu. Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném
obalu zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu
vyznačte důvod nepřevzetí - "poškozená zásilka". My obratem zařídíme
dodání náhradního bezvadného zboží, samozřejmě zdarma.
Upozorňujeme Vás,
že momentem převzetí zboží (tj. podpisem přepravního listu) na sebe
přebíráte riziko za poškození zboží při přepravě a nebude tedy možno
následně z tohoto důvodu zboží reklamovat.
Proto prosím před převzetím
velmi důkladně zkontrolujte úplnost a celistvost přepravního obalu,
zejména celistvost skla na kamnech/krbu a pak teprve zboží přeberte. V
případě nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě Vám nebudou
účtovány žádné dodatečné náklady. Dále nejpozději do 24 hodin po
převzetí zásilky tuto rozbalte a proveďte kontrolu zásilky po rozbalení.
V případě poškození pod obalem nás ihned kontaktujte a my zajistíme
nápravu. Po této době již není možné reklamaci poškozené zásilky uznat.
Vyjímku tvoří poškození skla na kamnech/krbech, které je nutno
zkontrolovat ihned při převzetí, dodatečná lhůta 24 hodin neplatí pro
reklamace poškození skla. Vady funkčnosti jsou řešeny v souladu se
záručním listem.
4. Dodací lhůta
V kupní smlouvě bude určeno datum expedice zboží, doručení pak proběhne do 5ti pracovních dní od datumu expedice, není-li ve smlouvě dohodnuto jinak. Dodací lhůta neběží o víkendech a o svátcích. Standardně se doručuje v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hodin.
5. Reklamační řád
Kupující je v případě reklamace povinen o tom písemně (e-mailem) informovat prodávajícího. V takovém oznámení prosím, co nejpodrobněji popište důvod reklamace. My vás pak do tří pracovních dnů budeme informovat o dalším postupu ve vyřizování reklamace. V ostatním se reklamace řídí platnými zákony.
6. Doklady a záruční listy
Záruční doba je 2 roky, pokud není záručním listem stanoveno jinak. Záruční list bývá součástí dodaného zboží. Pokud není, je lhůta daná daňovým dokladem nebo je zákonná. Dodávka je doručována na doklad „PŘEPRAVNÍ LIST“. Na něm je potvrzeno i přijetí případné dobírky řidičem. Na zboží Vám cca do 7mi dnů zašleme daňový doklad, který obsahuje i formulaci o potvrzení záručního listu. V případě platby převodem na zálohovou fakturu vystavujeme daňový doklad na platbu, který v případě, že se jedná o dodávku ve stejném měsíci zasíláme spolu s vyúčtovaní fakturou. Pokud se měsíce liší, zasíláme doklad o platbě zvlášť.
7. Ochrana osobních údajů, GDPR
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme těmito zásadami.
8. Odstoupení od smlouvy
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dní od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. V takovém případě je kupující povinen: (a) o tom nejprve řádným písemným způsobem informovat prodávajícího na adrese dle čl. 1. těchto Obchodních podmínek (b) poté zboží zaslat na své náklady do 14ti dnů na adresu prodávajícího nebo dle dohody. Jestliže jsou tyto podmínky splněny, pak prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu na jeho účet do 14ti dní od zpětného převzetí zboží. Pokud již zboží není v původním stavu a je třeba jeho repase, má prodávající oprávnění požadovat náklady na uvedení do původního stavu. Od kupní smlouvy lze odstoupit po dohodě obou smluvních stran rovněž částečně (v části dodaného zboží). Jedná se například o vrácení jednoho z dodaných kouřovodů apod.
9. EET - informační oznámení
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
10. Řešení sporů
Případné spotřebitelské spory lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete na stránkách ČOI zde.