Poškozeno při přepravě

Poškození při přepravě

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve přepravce i naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.


Informujte o problému dopravce

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz
  • Geis Parcel: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 951 277 777, nebo na e-mail reklamace@geis.cz


Ozvěte se nám

Můžete nám zavolat.
  • 608 708 530
  • Nebo nám napsat:
    info@kamna-ignis.cz

    Často kladené dotazy.

    Mám převzít zásilku, která má viditelně poškozený obal?

    Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to ihned znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale vždy sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.

    Co budu potřebovat při reklamaci poškozeného výrobku?

    Pro vyřízení reklamace vždy připojíte fotografie balení výrobku a poškození výrobku.

    Potřebujete poradit?

    +420 608 708 530

    Po - Pá 8:00 - 20:00, So - Ne 10:00 - 18:00